جستجو

ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست

لوازم مراقبت از پوست تنوع زیادی دارند و بیشتر خانم‌ها در چگونگی استفاده کردن از آن‌ها و ترتیبلوازم مراقبت از پوست تنوع زیادی دارند و بیشتر خانم‌ها در چگونگی استفاده کردن از آن‌ها و ترتیب به کار بردن هر کدام دچار سردرگمی می‌شوند. چه از دو نوع محصول مراقبت از پوست استفاده کنید چه ده نوع حتما باید ترتیب درست را بدانید تا بیشترین تاثیر را از این مواد بگیرید....

 

ابتدا پاک کننده آرایش چشم را در نواحی پلک ها و اطراف چشم استفاده کنید تا چشم ها کاملا تمیز شوند سپس با شیر پاک کن به طور کامل صورت خود را پاک کنید چون آلودگی های اطراف چشم ممکن است به اطراف منتقل شده و روی پوست باقی مانده باشند.

 

سپس شوینده های غیرصابونی این شوینده ها دارای خاصیت پاک کنندگی مناسب و بسیار ملایم تر از صابون ها هستند و آلودگی های سطح پوست را به طور کامل از بین می برند. شوینده های غیر صابونی هیچ یک از عوارض صابون را ندارند، pH مناسب با پوست دارند و باعث خشکی پوست نمی شوند. این شوینده ها معمولا دارای پایه و ساختار طبیعی هستند و سبب حفظ رطوبت پوست می شوند.

کرم لایه بردار:1
این کرم از تجمع سلول های فرسوده در منافذ پوست جلوگیری می کند و مانع از ایجاد جوش های سرسیاه و سرسفید می شود. کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره با نفوذپذیری بالا به داخل لایه ی شاخی نفوذ می کند و با سست کردن اتصالات بین سلولی، سبب جدا شدن سلول های کهنه از سطح پوست می شود. این روند، سرعت نوسازی پوست و همچنین ساخت کلاژن و الاستین را افزایش می دهد و در نتیجه سبب کاهش چین و چروک های پوست می گردد

 

تونر:2
تونرها حامی پوست صورت هستند. بعد از پاکسازی پوست، لایه های سطحی پوست نیاز به موادی دارند تا خود را بازیابی کنند. عناصر ترمیم کننده پوست مثل هیالورونیک، گلیسیرین، سیرامید و اسید های چرب برای این کار مناسب هستند. چیزی که ممکن است ندانید این است که یک تونر خوب حاوی بیشتر این عناصر است و می تواند بهتر از مرطوب کننده و یا سرم عمل کند.
می تواند آب رسان قوی برای پوست باشد؛ مخصوصا در فصل تابستان و یا در محیط های گرم و مرطوب.

تونرچیزی فراتر از یک پاک کننده است. اگر هنوز فکر می کنید که کار این محصول پاک کردن باقی مانده مواد آرایشی روی پوست است، بهتر است بدانید که که کاربرد آن خیلی مهم تر است. تونر جدا از پاک کردن باقی مانده آرایش صورت، پوست را نرم و صاف می کند، قرمزی پوست را کاهش می دهد و منافذ باز پوست را کوچک تر می کند.

 

سرم پوست:3
مزایای استفادهاز سرم پوست:
محکم کننده پوست صورت، گردن و ناحیه دکلته با قدرت نفوذپذیری بالا
حاوی ترکیبات مؤثر جهت استحکام سریع پوست و افزایش مقاومت آن در برابر تاثیر جاذبه
تقویت و ترمیم شبکه های پروتئین پوست جهت ایجاد استحکام پایدار در پوست
مجموعه ای کامل از پپتیدها و عصاره های طبیعی جهت محکم کردن پوست صورت و جلوگیری از افتادگی آن
حاوی عصاره های گیاهی جهت بازسازی ساختمان سه بعدی پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی آن
حفظ شادابی پوست با خواص مرطوب کنندگی و ضد چروک

 

کرم دور چشم:4
با بکارگیری مواد طبیعی و فن آوری بیوتکنولوژی علاوه بر اینکه قدرت جلوگیری فوق العاده ای در مقابله با چین و چروک دارد، باعث از بین رفتن هاله سیاه دور چشم می گردد. مواد مؤثر موجود در این کرم علاوه بر افزایش میزان کلاژن و الاستین، باعث تقویت غشاء مویرگی رگهای پوست شده که در نتیجه آن تغذیه پوست بهتر انجام شده و پوست، رنگی شفاف پیدا می کند و شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد. استفاده از کرم دور چشم از سن ۲۵ سالگی به خصوص در افرادی که از وجود هاله سیاه دور چشم رنج می برند توصیه می گردد.

 

کرم مرطوب کننده:5
مرطوب کننده عمیق و مؤثر با دوام طولانی
تسریع بازسازی لیپیدهای ازدست رفته پوست و رفع خشکی
حاوی عصاره مخمر وفاکتور مرطوب کننده طبیعی NMF
دارای روغن آرگان و روغن سبوس برنج جهت رطوبت رسانی، محافظت و احیای پوست
حاوی اسکوالن و شی باتر برای حفظ نرمی و لطافت پوست
افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل مخرب محیطی

کرم ضد آفتاب:6
کرم های ضد آفتابی را انتخاب کنید که فاقد پارابن باشند. پارابن ها در گروه مواد نگهدارنده طبقه بندی می شوند و علی رغم آنکه دارای خواص آنتی باکتریال هستند و از رشد میکروب ها در فرآورده های گوناگون جلوگیری می کنند؛ برای پوست مضر هستند و سبب ایجاد حساسیت، سوزش و التهابات پوستی می شوند. از کرم هایی استفاده کنید که بجای پارابن از نگهدارنده های مناسب در آنها استفاده شده باشد.

 به کار بردن هر کدام دچار سردرگمی می‌شوند. چه از دو نوع محصول مراقبت از پوست استفاده کنید چه ده نوع حتما باید ترتیب درست را بدانید تا بیشترین تاثیر را از این مواد بگیرید.

انصراف از نظر
نظرات
07/02/1398 09:16 ق.ظ
باسلام و احترام از این نوع کرم من سریع می خواهم به شماره تلفن 09917168348 لطفا تماس حاصل فرمایید.
آرشیو بلاگ
فیلترها
Sort
display